Математична вистава
«Сон в травневу ніч»
Мета: повторити основні елементи математики, підтримати учнів
11 класу у підготовці до ЗНО, розвивати наполегливість у здобутті знань.
Обладнання: реквізити «Української хати», українські костюми для
дійових осіб, мультимедійний проектор, екран, ноутбук.
Дійові особи: ведучий, ведуча, учень - соня 11 класу, мати -
математика,доньки: Алгебра, Геометрія, учень 5 класу, учень 6 класу, учень 7
класу, учень 8 класу, учень 9 класу, учень 10 класу, учень 11 класу.
Хід заходу
Святково прибраний
зал. Під звуки фанфар виходять ведучі.
Ведучий:
Увага! Увага! Увага!
Хай стихнуть
розмови!
І тишина настане у
залі цім.
Сьогодні на свято
прийшли ви чудове,
Хай буде цікаво і
весело всім.
Ведуча:
поводьтеся в залі, будь ласка, достойно,
Як прийнято гостю -
Культурно й
пристойно!
Ведучий:
Поміж всіх наук у людства
Є з прадавніх ще
часів
Та наука. Що без
неї
Світ нам ледве б
животів.
Ведуча:
Бо куди не кинь ти оком,
Математика
потрібна.
А без неї доля
людства
Була б жалюгідна.
Сцена 1. Парта. За партою учень – соня 11
класу схилився над книжками.
Учень 11 класу: Хоч сідай та гарно плач –
Не люблю отих
задач!
Через них одні
невдачі.
Ох! Замучали задачі.
Чи підручники
погані?
Чи такий я
безталанний?
Та усіх я обдурю –
В книжці відповідь знайду.
Ви учіться, хто
бажає,
А я трішечки
посплю. (Засинає)
Сцена 2: Українська світлиця. На лаві сидить
мати – математика, тче полотно (або вишиває).
Мати:
молилася, турбувалася, день і ніч не спала,
Своїх діток
доглядала, математики навчала.
Повиростали доньки
– мої любі діти –
Алгебра й Геометрія
розцвіли, як квіти.
(Стук у двері (об підлогу). Заходить учень 11
класу (той, що заснув). Вклоняється.
Учень 11 класу: Допомога потрібна дуже.
Треба іспити
складати
і до ВУЗу вступати.

А оті задачі кляті
Не дають ночами
спати.
Мати:
Якщо хочеш досягнути
У житті своїх
вершин,
Математику збагнути
Мусиш тонко, до
глибин.
Не махай на все
рукою,
Не лінуйся, а
учись!
Бо чого навчишся в
школі,
Знадобиться ще
колись.
А тобі на допомогу
Донечок своїх
покличу.
Алгебро! Геометріє!
Йдіть до мене
швидше!
(Виходять на сцену
дві дівчини – донечки, Алгебра і Геометрія.)
Алгебра:
Ви нас кликали, мамо?
Мати:
Кликала, доні. Треба хлопцеві допомогти. Ось клубок вам чарівний. Куди він
покотися, вам за ним потрібно йти і завдання всі пройти. (Віддає хлопцеві клубок). Щасливої дороги!
Сцена 3: На сцені дівчинка 5 класу плигає у
«класики». Викочується клубочок і зупиняється. За ним слідом виходять учень 11
класу, Алгебра, Геометрія.
Алгебра:
Схоже, тут твоє перше випробування.
П’ятикласниця (до гостей): А я вас давно чекаю
І завдання для вас
маю.
П’ятикласниця (до учня) : За кожну правильну відповідь отримаєш зелену картку, за кожну
неправильну – червону. Почали!
(За допомогою проектора на екран проектуються
питання, а потім відповіді (Додаток №1)).
П’ятикласниця: Успіхів вам! Прощаюся!
(Всі сходять зі
сцени. Голос ведучого за кадром – Музична пауза – пісня № 1)
Сцена 4:
На сцені два учні 6 класу за столом грають у шахи. Входять учень 11
класу, Алгебра, Геометрія. Учні 6 класу їх бачать і встають із - за столу.
1 –й шестикласник: Ми вас давно чекаємо.
2 –й шестикласник: І завдання для вас маємо!
1 –й шестикласник: За кожну правильну відповідь отримаєш зелену картку.
2 –й шестикласник: За кожну неправильну – червону. Почали!
(За допомогою
проектора на екран проектуються питання, а потім відповіді (Додаток №2)).
Шестикласник: Успіхів вам! Прощаємося!
(Музична пауза –
пісня № 2)
Сцена 5: За партою сидять учень 7 класу і
учень 8 класу, сперечаються над задачею. До їхнього столу підкочується
клубочок. Вони підняли голови. Побачили гостей, піднялися.
Учень 7 класу: Ми вас давно чекаємо.
Учень 8 класу: І завдання для вас маємо!
Семикласник: За кожну правильну відповідь отримаєш зелену картку.
Восьмикласник: За кожну неправильну – червону. Почали!
Алгебра з
Геометрією шепочуть учневі 11 класу: Будь уважним! Після 6 класу математика
розділяється на два крила – алгебру та геометрію.
(За допомогою проектора на екран проектуються питання, а потім відповіді (Додаток №3)).
Учні 7 і 8 класу: Успіхів вам! Прощаємося! (Музична пауза – пісня № 3)
Сцена
6: За столом учениця 9 класу і купа книжок. Дівчина у задумі щось швидко пише.
До її ніг підкотився клубок. Учениця встає назустріч гостям.
Дев’ятикласниця: А я вас давно чекаю і завдання для вас маю!
Дев’ятикласниця: За кожну правильну відповідь отримаєш зелену картку. За
кожну неправильну – червону. Почали!
(За допомогою
проектора на екран проектуються питання, а потім відповіді (Додаток №4)).
Дев’ятикласниця: Бажаю успіхів! До побачення!
(Голос ведучого за
кадром – Музична пауза – пісня № 4)
Сцена
7: На екрані завдання – розгортка циліндра. Потрібно знайти його об’єм (Додаток №5). Біля екрана учень 10 і
учень 11 класу обговорюють рішення задачі.
Біля їх ніг
зупиняється клубок. До учнів 10 і 11 класу підходять наші герої – мандрівники.
Один з учнів звертається до героя – соні: А ти як вважаєш?
Сцена 8: (голос за кадром) – Все, хлопці,
впоралися з завданнями! А тепер час і відпочити.
(Звучить
заспокійлива мелодія. Усі дійові особи сходять зі сцени, окрім хлопця – соні.
Він знову сідає за стіл і засинає. Звучить дзвінок будильника. Хлопець
підхоплюється.)
Учень – соня: Невже проспав до школи? (полегшено зітхає) та ні! Завтра ж вихідні. А таке
наснилося.(Тут помічає на столі зелені та червоні картки. Бере їх до рук). – Невже то був не сон? А червоних карток як
багато! Ще стільки всього треба повторити, щоб до ВУЗу на бюджет вступити!
Сцена 9: виходять усі дійові особи.
Учень – соня: А математика – наш друг,
Кмітливий, вірний,
завжди поруч.
Він завжди з нами,
завжди тут, праворуч він, або ліворуч.
Алгебра:
Яку науку не спитаєш: «Чи математика потрібна?»
Геометрія:
Вам відповідь:«Хіба не знаєш? Вона, як подих, необхідна»
Учень 5 класу: Не було б великих міст, якби не вміли рахувати.
Учень 6 класу: Бо не знали би тоді, як усе побудувати.
Учень 7 класу: Не літали б до зірок,бо не було б ракети.
Учень 8 класу: І ніхто не зміг би знати,
Яка відстань до
комети.
Учень 9 класу: Затонули б кораблі
Без належних
розрахунків.
І не знали б
скільки брати
Фарби для своїх
малюнків.
Учень 10 класу: Не було б автомашин –
Хто б їх міг
побудувати?
Учень 11 класу: Поміж різних всіх наук
Математика – їх
Мати.
Математика: Любіть, кохайте, поважайте
І математику
вивчайте.
Вона вам з часом
пригодиться,
Вона вам дуже
знадобиться. (Звучить фінальна пісня – пісня № 5)
Ведуча:
До нових зустрічей!
Ведучий:
Будьте розумними!
Немає коментарів:
Дописати коментар